برندینگ، قسمت جذاب یک کسب و کار!

قطعاً شما هم از اهمیت برندینگ خبر دارید. به همین خاطر اکنون در حال خواندن این مقاله هستید!

برندینگ، اصطلاحی پر کاربرد و گیج کننده در کسب و کار ها که یحتمالاً شما نیز زیاد آن را شنیده اید! اصطلاحی که به جامعه شناسی، بازاریابی، کسب و کار نو، هنر، سلیقه و حتی فلسفه می تواند ارتباط داشته باشد. برندینگ از دو مرحله طراحی برند و توسعه برند تشکیل شده است. این دو مرحله نیز به انواع خرده مرحله تقسیم بندی میشوند. طراحی و ساخت یک چیز همیشه مشکل بزرگ را شکل داده است. پایه ریزی، استدلال، آنالیز، تامین بودجه، ساخت و … واقعاً می تواند هر کسی را درگیر خود کند! اگر در این مراحل آشنا به فن و کارشناس در کنارتان نباشد که واویلا است!

برندینگ / مشاوره و برندینگ
برندینگ رایگان در ایران

قدم هایتان را بشمارید…

در موقعیت های حساس شمارش قدم های برداشته و قدم های مانده اهمیت پیدا می کند. مثلا در مواقعی که منابع محدود است، تصمیم بر برداشتن قدم چه درست و چه اشتباه کار بسیار سختی است. نتیجه و خروجی قدم برای ما و مجموعه بسیار اهمیت پیدا می کند. برندینگ با توسعه برند باید در جهت کمک به این تصمیمات قرار بگیرد. راه و روش توسعه و ثبات برند در گرو تصمیمات مشاور برند می باشد. اوست که راه را از چاه تشخیص می دهد و در شرایط بازار تعادل را برای مجموعه می رساند. مشاور برندینگ و توسعه باید به تمامی سرفصل های بازار و جامعه اشراف داشته و در بهترین موقعیت شور بازکردن بادبان را به ملوان دهد تا از طوفان سیاه و گردآب سرخ جان سالم به در برند.

در کنار شما تا آخرین پله

بارها ضرب المثل “جوجه رو آخر پاییز میشمارن” رو شنیده ایم. این مثال به پله آخر هر کاری ارتباط مستقیم دارد. خرده برنامه ها و عملکردهایی که منجر به قدم گذاشتن به آخر راه را دارد. در کسب و کار ها صعود درست به مراحل بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در جاهایی ممکن است نیاز باشد که بایستیم، نیاز باشد که تامل کنیم، نیاز باشد که پرش کنیم و حتی نیاز باشد که نفس تازه کنیم. اگر این مراحل به درستی طی شود، یک کسب و کار یا به معنی خاص کلمه، یک برند به جایگاه اصل خود نزدیک می شود. با افتخار اذعان و ادعا داریم که تا آخرین جایگاه موفقیت در کنارتان خواهیم بود.

پرسش و پاسخ 

نیاز به مشاوره دارید؟

مشاوره تخصصی و رایگان همه روزه از طریق فرم تماس با ما

فهرست