مراحل کلی توسعه برند

مرحله اول

“جایگاه یابی”

آنالیز پله برند در پله های موفقیت است چه کارهایی برای توسعه برند انجام گرفته شده است و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برند چیست؟

مرحله دوم

“تبلیغات”

از اصلی ترین مراحل برای یک برند، جذب اسپانسر و توجیه آن می باشد. این مرحله باید با دقت تمام و کارشناسی شده پیش روی کند.

مرحله سوم

“فرهنگ سازی”

انتخاب نام، نشان و رنگ تاثیر مستقیمی در نگاه مخاطبان دارد. بطور کلی مخاطبان با سه پارامتر مذکور هویت یک برند را بررسی می کنند.

مرحله چهارم

“تداوم و بهره”

هیئت موسس، هیئت مدیره و مدیرعامل در این مرحله مشخص شده و سهام اعضا در هر دپارتمان به تفاهم اعضا می رسد.

برند ها؛ هویت اجتماعی را نشان می دهند!

هر فردی در جایگاه مدیریت برند قطعاً می داند که برند برای داشتن هویت، تصویر و جایگاه واحد در بازار نیازمند توسعه ارزش و اعتبار آن با خلق راهکارهای جدید و رسیدن به ثبات، توازن و رقابت بلند مدت است. جایگاه یابی در توسعه برند به آنالیز پله قرارگیری برند یا مجموعه در پله های موفقیت را دارد. چه کارهایی برای توسعه برند انجام گرفته شده است و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برند چیست؟

بررسی زیرساخت های فرایند توسعه برند به تدوین استراتژی جایگاه آن منجر می شود. طراحی قول، شعار و کمپین باعث رشد و شکوفایی اهداف خاص مجموعه می شود که این امر متناسب با پیشروی سیاست ها و اهداف برند خواهد بود. طراحی رنگ سازمانی، لوگو، کاتالوگ، ست اداری در حوزه گرافیک طراحی سایت، اپلیکشن، عکاسی، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، فیلم صنعتی، تیزرتیلیغاتی و… درحوزه تبلیغات رسانه ای و تصویری این بخش جای می گیرد.

طراحی برند و مشاور تبلیغات

پرسش و پاسخ 

نیاز به مشاوره دارید؟

مشاوره تخصصی و رایگان همه روزه از طریق فرم تماس با ما

فهرست