عکاسی 360 درجه

مشاهده و بررسی کامل یک شی یا مکان ما را مجبور به عکاسی 360 درجه می کند. در این سبک عکاسی که میتوان آن را زیر مجموعه عکاسی محصول یا عکاسی صنعتی نام برد مخاطب یا مشتری میتواند با چرخش موس خود روی عکس تمام جزئیات و وجه محصول درخواستی خود را با دقت مشاهده نماید.

این نوع عکاسی قطع به یقین اعتماد را در دل مخاطب ایجاد می کند. مخاطب یا مشتری با اطمینان خاطر محصول خود را انتخاب می کند و از برگشت های احتمالی محصول تا حد ممکن جلوگیری صورت می پذیرد. عکاسی صنعتی از محصول سالهاست برای تعریف محصولات در فروشگاه های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرد که با ورود عکاسی 360 درجه یا عکاسی تمام زاویه تاثیر آن کم رنگ شده است.

عکاسی 360 درجه روش جدید، مفید و تاثیر گزار برای مخاطبان اینترنتی و فروشگاه ها بوده و مورد جلب نظر و توجه میشود.

نمونه کارها

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد عکاسی 360 درجه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست